Připrav se – hrajeme i přes léto! Sezóna začíná 6.6.2011

9. 5. 2011, 11:00    autor: Tereza Bumbálková    Organizační   

 (autor: Tereza Bumbálková)
Léto se blíží a většina z nás začíná přemýšlet, jakou činností stráví letošní letní horké dny. Zůstaňte u sportu! Ve vybraných městech pokračujeme v ligách i v Letní sezóně. Buďte u toho i vy! Vyberte si svůj sport a přihlašte se do Letní sezóny.

Hrajeme přes léto…

Přes léto s námi můžete hrát následující ligy:

  • Praha – squash, badminton, tenis, beach volejbal, bowling
  • Brno – squash, badminton, tenis, NOVĚ beach volejbal
  • Plzeň – squash
  • Ostrava – squash, badminton, tenis
  • Hradec Králové – squash, NOVĚ beach volejbal

Přihlášení do Letní ligové sezóny

Vybrali jste si už ligu, kterou chcete hrát? Víte, v jakém městě chcete hrát? Zaregistrovali jste se na webu? Máte nabitou peněženku?

ANO? TAK UŽ ZBÝVÁ JEN JEDINÉ – PŘIHLÁSIT SE DO LETNÍ LIGOVÉ SEZÓNY 2011!

  • Začíná se hrát 6.6.2011.
  • Přihlašovat se můžete od 9.5. do 5.6.2011.
  • Stačí jít do Moje ligy a vpravo nahoře u nápisu „Hrát novou ligu“ vybrat ligu, do které se chcete zapsat.
  • Pokud hrajete už Jarní sezónu a v lize budete pokračovat, klikněte na červený box „Přichází další sezóna“
  • Pokud budete hrát týmovou ligu (bowling, beach volejbal), vytvořte si nejprve tým.
    • pak nabijte týmovou peněženku (převeďte 250 Kč z vašeho osobního profilu do peněženky týmu)
    • v „Moje ligy“ vyberte v roletce „Zobrazení“ tým, který chcete do ligy přihlásit, a vpravo nahoře u nápisu „Hrát novou ligu“ vyberte ligu, do které chcete váš tým zapsat.

TIP! Zapoj se do tipovací FB soutěže3 startovné do VŠ LIGY. Soutěž bude probíhat od 16.května na FB stránkách. Staň se fanouškem VŠ LIGY.

Platba startovného

  • Startovné na sezónu (červen-září) je 500 Kč, za osobu nebo tým.
  • Abyste se mohli do ligy přihlásit, musíte mít ve vaší peněžence dostatečný kredit. Peněženku můžete dobít:
    • online (paypal / karta)
    • hotovostí – předejte požadovanou částku správci VŠ LIGY ve vašem městě na květnových akcích VŠ LIGY
    • převodem na účet – důležité – uveďte správně váš VS! (vidíte ve své peněžence; jiné číslo než ID!). Pokud se neobjeví platba ve vaší peněžence do 3 dnů po zadání příkazu k úhradě, kontaktujte vašeho správce VŠ LIGY.
  • DOPORUČ KAMARÁDA a dostaneš STOVKU! Více ve FAQ

Přes léto můžete hrát ligu ve městě, kde bydlíte nebo trávíte léto a na Podzimní sezónu se přihlásit do města, ve kterém studujete.

Rozpis lig na červnové kolo

  • bude zveřejněn 6.6.2011
  • probíhající ligy
    • při rozřazení se bude vycházet z výsledků květnového kola
    • kdo se hlásí do ligy nově, má možnost koupě Divoké karty. Pokud DK nevyužije, bude nasazen do poslední ligy
  • nové ligy
    • rozřazení bude uděláno dle vyplněné herní úrovně v profilu hráčů + dle nejlepšího vědomí správce VŠ LIGY, tak, aby vzniklé skupiny byly úrovnostně vyrovnané
    • zájemci si v nových ligách mohou zakoupit divokou kartu do požadované ligy
    • ostatní budou zařazeni na konec ligy, do nejnižší úrovně

Novinky spojené s ligami

Pravidelně se snažíme získávát vaše podněty,náměty, na vylepšení dosavadního systému, za které děkujeme. Přinásíme 2 NOVINKY:
1)4členné skupinky – od měsíce června se zmenšuje počet hráčů v dané skupince z původních pěti na čtyři hráče. Budete mít více času na klidné odehrání zápasů a více možností na trénování s trenérem nebo s ostatními hráči z ligy.
2)Vytuněný systém domlouvání zápasů – bude spuštěno v průběhu Letní ligy. Bude se jednat o zveřejnění doporučeného týdne v záložce Domlouvání zápasů, kdy mají jít dvojice odehrát zápas a stanovení domácího hráče a hosta, což bude určovat zodpovědnost za zkontaktování protihráče a domluvu zápasu.

Jste tu noví

  • V případě dalších dotazů, nejasností a připomínek kontaktujte správce vašeho města.

Turnaje přes léto

  • V případě, že přes léto nebude otevřena liga ve Vašem sportu, nezoufejte a přijďte si zahrát na turnaj. Přehled turnajů vašeho města sledujte v Kalendáři akcí.

Těšíme se na vás v lize! Váš Tým VŠ LIGY

Související články

Mohlo by vás zajímat...



Vaše komentáře

Názory

  • Marek Frait    18. 5. 2011 v 16:11    ctyrclenne skupiny:

    Tim se vs liga zarazuje po bok ostatnich soutezi, ktere na leto omezuji provoz. Chapu to u soutezi, kde je sezona celorocni. Jestlize se nekdo prihlasi do letni sezony, lze ocekavat, ze chce v lete hrat – neni tedy duvod omezovat na leto pocet zapasu. (Moje pozorovani je, ze pokud nekdo skrecuje zapas, tak vetsinou pres leto v tom mesici rovnou skrecuje vsechny – omezeni ze 4 na 3 zapasy tedy moc nepomuze.)

    10 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Petr Kolman    30. 5. 2011 v 16:30    Jak usetrit 500:

    Take nesouhlasim s omezenim na 3 zapasy. Takze mozna jestli nebude lepsi se domluvit s hraci s ligy a jit si zahrat o prazdninach mimo ligu :)

    4 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Ondřej Daněk    2. 6. 2011 ve 22:30    3 zapasy:

    Take souhlasim, obcas se mi samotnemu nepodari odehrat vsechny zapasy, ale nemyslim si, ze zmenseni skupin by neco zmenilo. Vyhodou bylo, ze zapasy vychazely jeden na tyden, tudiz se clovek pomerne pravidelne dostal k pohybu.

    1 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Jakub Hojer    3. 6. 2011 ve 12:04    3 zápasy měsíčně:

    ahoj pánové,

    tři zápasy měsíčně jsou naší reakcí na velké množství skrečů hlavně v měsících, kdy je zkouškové nebo prázdniny (prosinec – vánoce; leden, únor, květen a červen – zkoušky, březen – hory, léto – výlety, akce, dovolené…)

    myslíme si, že je mnohem lepší odehrát tři zápasy, než odehrát tři zápasy a čtvrtý zápas naštvaně skrečovat, protože se vám soupeř neozývá…

    navíc – slevy ve sportcentrech platí i ve chvíli, kdy si jdou dva hráči z VŠ LIGY zatrénovat. ve výsledku tedy můžete odehrát třeba deset zápasů měsíčně a vydaná pětistovka se vám vrátí hned první měsíc.

    divoké karty – od druhého kola v sezóně se objevují hráči, kteří si pořizují divoké karty. v tu chvíli vznikaly šestičlenné skupiny, hráči museli odehrát 5 zápasů měsíčně, a to už je pro mnoho lidí hodně. takto budete i s divokými kartami odehrávat zápasy 4, což vychází na 1 zápas za týden.

    hlavně z těchto důvodů věříme, že zúžení lig povede ke větší spokojenosti většiny hráčů.

    K

    -7 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Miroslav Beneš    5. 6. 2011 v 19:22    Re: 3 zápasy měsíčně:

    Ahoj, mam tomu rozumet tak, ze se pocet hracu v lize snizuje trvale a bude tomu tak i v podzimnich ligach? Tak to tedy rozhodne spokojeny nebudu. To budu dokonce velmi nespokojeny a pokud mohu soudit z prispevku vyse a z komentaru lidi odjinud, tak nebudu sam :/

    4 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Ľuboš Magic    5. 6. 2011 v 19:54    mensie skupiny:

    Ahojte,

    Neostanem ticho ani ja a vyjadrujem nesuhlas s trvalou zmenou poctu hracov v skupine na 4. Z doterajsej ( aj ked nie dlhej ) skusenosti mi vychadza, ze skrece su dosledokm choroby, urazu, cesty do zahranicia a pod. Tieto skrece budu aj v mensich skupinkach, takze ziadne zlepsenie. Ak niekto skrecuje zapas, lebo „nestihol“ vacsinou je to z dovodu neschopnosti rozplanovat si cas na mesiac a posledny tyzden su fofry. Povodne 4 zapasy znamenali napr. jeden zapas za tyzden, co nie je vela. Mierna „penalizacia“ neschopnosti rozplanovania mesiaca nutenym skrecom mi pride vhodnejsia ako penalizacia ostatnych „zodpovednejsich“ hracov pripravenim ich o jeden zapas mesacne. Samozrejme, mozem ist trenovat, avsak uz z nazvu „VS liga“ plynie, ze sa sem nehlasim preto, aby som v ramci ligy chodil trenovat, ale hrat ligu / sutaz. Divokym kartam sa nevenujem, beriem ich ako obcasnu anomaliu.

    5 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Tereza Krupová    5. 6. 2011 ve 20:10    3 zápasy měsíčně:

    Uf, tak mám nějak pocit, že vy vždycky vymyslíte nějaký zlepšovák a pak se snažíte všechny přesvědčit, že to tak bude fakt perfektní, jenže… Co se týče čtyřčlenných skupinek a tudíž 3 zápasů – to přece není řešení. Skreče (jak tu je i výše psáno), jsou většinou fakt z nouze, takže změnšení skupinek to nevyřeší. 6členné skupinky, které se občas sešly sice mohou být pro někoho náročné na čas, já jsem naopak většinou ráda, že si zahraju. Ten jeden zápas navíc zase není taková zátěž. Kdo chce, hraje.

    A argument, že lepší jsou tři zápasy, než tři zápasy a skreč, ten jsem už fakt moc nepobrala :). Myslím, že pořád je lepší mít tu možnost odehrát zápasy 4. Navíc ve spoustě badminton center mají stejnou cenu pro ligu i pro studenty, takže to, že máme levnější kurty, pro mě také není priorita, chci hlavně hrát, což se kvůli novým změnám také nemusí podařit :)

    6 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Gustav Novotný    5. 6. 2011 ve 22:33    Nesouhlas s omezením počtu zápasů:

    Taky bych se chtěl výrazně ohradit proti snižování počtu zápasů. Myslím, že zvýšený počet skrečí pramění z toho, že hráč chce hrát ligu, ale v průběhu léta prostě každý jede průměrně tak na měsíc pryč. V ten měsíc skrečne. Tenhle problém ale čtyři zápasy za měsíc neodstraní, prostě se budou často hrát jen dva, což už mi za ty prachy připadá skoro málo. Myslím, že to může spíš ještě snížit zájem o letní ligu, což je možná opak toho, co jste chtěli. Skreč je relevantní výsledek zápasu pevně zakotvený v pravidlech a IMHO nemá smysl se jej nějak snažit zásahem shora eliminovat. Primárním cílem většiny hráčů je přece si co nejvíc zahrát.

    6 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • David Svoboda    6. 6. 2011 v  6:58    Nesouhlas:

    Připojuji se k názorům výše, omezením počtu měsíčních zápasů snižujete kvalitu této skvělé ligy, a tak pokud opravdu chcete, aby tu vše bylo transparentní, udělete toto jako pokus a přes letní sezónu dejte na web anektu, ať se hráči sami vyjádří, zdali chtěji skupiny po 4, nebo 5 hráčích.

    1 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Hanka Šípová    6. 6. 2011 v  8:07    Nesouhlas s mensimi skupinami:

    Take se pridavam s protestem proti mensim skupinam… Mit sanci odehrat 4 zapasy s tim, ze nekdo mozna jeden vyskrecuje, mi prijde lepsi, nez mit rovnou fixne dane mensi skupinky. Z vlastni zkusenosti vim, ze si clovek muze cas rozplanovat tak, aby vsechny zapasy stihnul – i s dovolenou, zkouskami – pokud se se spoluhraci domluvi dostatecne dopredu. A to byvam casove hodne vytizena…

    2 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Šárka Stejskalová    6. 6. 2011 v  8:29    Děkujeme za Vaše názory:

    Ahoj všem, kteří se zde výše vyjádřili k našemu záměru zavést 4-členné skupinky. Děkujeme za reakce a názory, jsme rádi, že jste se vyjádřili s „protesty“ zde a nezůstali jste jen u brblání mezi kamarády, které by se k nám nedostalo;-)

    Celé je to na delší diskusi a na danou věci existuje více úhlů pohledu. Proto kdy by to chtěl více probrat, ráda se sejdu nebo si můžeme zavolat. Zajímavé je, že se zde nevyjádřil nikdo z té spousty hráčů, kteří si nám neustále stěžovali na to, že je zápasů moc a nedá se to stíhat.

    Jaký je závěr? Nám samozřejmě není jedno, co si hráči VŠ LIGY přejí/nepřejí a nebudeme něco prosazovat, pokud by to znamenalo nespokojenost většiny. Letní ligu tedy odehrajeme ve 4členných skupinách a pak se uvidí. Jak někdo z vás navrhoval, uděláme během srpna/září průzkum (anketu). Podle výsledků ankety a zkušeností z léta se pak rozhodneme, zda necháme 5ti členné skupinky nebo zda se přikloníme k 4členným.

    Děkujeme za reakce a pokud se by se chtěl k této diskusi vyjádřit ještě někdo další, oceníme to! Čím více názorů, tím lépe. Sem s nimi;-) Kdo by to se mnou chtěl probrat po telefonu, jsem na čísle 737283338. Sportu a VŠ LIZE zdar!

    Šárka

    0 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Jan Sigmund    6. 6. 2011 v  9:30    Tak zlevnete ligu na 400:

    Taky nesouhlasim se zmensenim skupin. Abych prinesl do debaty neco noveho…

    1. Kdyz byl jednim z duvodu proto byt v lize, ze mi „zajisti“ ctyri spoluhrace mesicne, tak ted to splnuje jen z casti, tak by tomu mela odpovidat i cena. A to zvlaste v lete, sami pisete, ze je ted squash vsude levnejsi, tak ani ta vyse slevy pro VS ligu neni tak vyznamna…
    2. Proc neudelate anketu na titulni strance a neupozornite na ni v newsletteru. Treba je tech lidi, co nestihaji jeden zapas tydne jen par a treba ne, to by se videlo…
    3. Vubec bych doporucil ankety pro ucastniky a treba za ne davejte nejake body navic nebo neco, kdyz uz chodime na server relativne casto, zapsat zapasy apod., tak by to slo i takhle vyuzit = utvaret ligu podle jejich ucastniku.

    1 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Jan Sigmund    6. 6. 2011 v  9:32    Re: Tak zlevnete ligu na 400:

    Aha, tak anketa bude, hura! Diky za to. Nicmene i tak byste se mohli zamyslet, zda nepouzivat ankety casteji a zda snizeni poctu hracu nema mit vliv na cenu ligy.

    0 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Karla Štěpánová    6. 6. 2011 ve 13:25    3 nebo 2 zapasy mesicne? Neni to malo?:

    Tak pridavam taky nazor. Jak jiz bylo zmineno. Vetsinou jsem se setkala ve skupinach se skreci z duvodu nemoci ci dlouhodobe nepritomnosti v CR. Diky tomu se tyto skrece neomezi. A co vic.

    Pokud drive ve skupine bylo 5 lidi, zahrali jste si 4 zapasy. Pokud byl nekdo nemocny, alespon 3. Pokud uberete cloveka, pravdepodobnost nemoci/cesty ve skupine snizite jen o 1/5. Tudiz se skoro stejne casto jako drive stane, ze budete hrat o zapas min. A to v tuto chvili znamena jiz jen pouhe 2 zapasy a to uz je skutecne malo!!!

    A pripojuji se k nazoru vyse – divokou kartu a tudiz o zapas navic ve skupine beru jako bonus:-).

    1 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Ondřej Daněk    20. 6. 2011 v 16:34    Re: 3 zapasy:

    Včera jsem se bavil s tátou (hraje taky ligu) a přišli jsme na to, že v současném rozložení není prakticky šance se s některými hráči během sezóny potkat. Lichá a sudá skupina se totiž nemůže nikdy potkat, díky tomu, že nikdo nezůstvá ve skupině. Tak to jen jako další nevýhoda snížení počtu hráčů.

    0 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

  • Šárka Stejskalová    26. 6. 2011 v 11:04    Re: 3 nebo 2 zapasy mesicne? Neni to malo?:

    Karlo, i tobe diky za vyjadreni nazoru:-) Leto bezi ve 4clennych skupinkach, testujeme to na vlastni kuzi, v zari probehne anketa. Pak se rozhodneme, jak to bude od rijna.

    Ohledne DK – je jich vice nez si mozna myslite, nekdy byva 6ti clennych skupin v lize vice nez polovina! Je to dane hodne tim, ze kdyz nekdo zacina od druheho mesice sezony (napr. od listopadu), bere si DK, aby nemusel jit do posledni ligy. A my pak nemame jinou moznost nez do zaradit jako 6.hrace. Pak se hraje 5 zapasu za mesic a na to si mnoho hracu stezuje…

    Sportu a letu zdar:-)

    0 Hodnotit mohou pouze přihlášení uživatelé.
       odkaz na tento příspěvek   odpovědět »

Pro psaní komentářů se prosím přihlaste. Nemáte účet na VŠ LIZE? Zaregistrujte se!



Google+

Partneři VŠ LIGY

Ernst&Young PUXtravel SAP

Spolupracujeme

Nadace JÚ OLIVER SPORTHOTEL BOTAS66 MUNDO




česky | English

Reklama

Loading...